شرکت PTS
دانلود کتاب
دو شنبه 14 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 7230 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

كتاب از دیدگاه هر كس، تعریف خاص و منحصر بفردی دارد. تعریفی كه ممكن است در شرایط و زمان های مختلف، متفاوت باشد.   اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب کامل‌تر می‌شود. و نکته مهم اینکه شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می‌شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید.   وقتی که یک کتاب می‌خوانید تک تک جملات آن در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافیست کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیاندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. با مطالعه زیادتر کتاب‌ شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد.   در میان اما، منتقدان و نویسندگان در سراسر دنیا یک سری از کتاب‌ها را شاهکار می‌دانند. کتاب‌هایی که شاید برخی از ما به راحتی نتوانیم آن‌ها را شاهکار و یا حتی کتاب تلقی کنیم. با این حال برای مشاهده این کتاب‌ها که در سراسر جهان مورد ستایش هستند می‌توانید نگاهی به لیست صد کتاب برتر تاریخ بیاندازید.   شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند. خیلی‌ها به دنبال کتاب‌های تاریخی هستند ، برخی دیگر کتب فلسفی را می‌پسندند و عده‌ای به دنبال یک رمان طولانی هستند تا شب‌های گرم تابستان و سرد زمستان را با خواندن یک رمان هیجان‌انگیز ، گرم تر کنند.  

کتاب صوتی:

امروزه کتاب صوتی یا کتاب گویا به خاطر مشغله زیاد افراد به شدت رواج یافته اند. با این همه همه‌ی ما دوست داریم که کتاب مورد نظرمان را سر فرصت و در آرامش کامل بخوانیم ، اما شاید هرگز چنین فرصتی پیش نیاید. به همین خاطر استفاده از کتاب‌های صوتی بهترین گزینه است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از زمان هایی است که هدر می‌روند، مانند ساعات طولانی که در ترافیک کلان شهرها مجبور به گذران هستید.   نادر ابراهیمی  

اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی مداد : شبکه اجتماعی مداد

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


برندینگ
جمعه 11 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 7086 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

برندینگ

ژولی پولی یکی از برندهای نوپا در زمینه ی مجلات خبری، تفریحی و سرگرمی در ایران است که بی شک در آینده ای نزدیک می تواند رسانه ای مناسب برای تمام گروه های سنی به شمار آید.

 

قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از مباحث داغ امروز به نام برندینگ آشنا کنیم که اگر در سازمان ها و شرکت ها توجه صحیحی به آن شود می تواند در پیشرفت و موفقیت آن سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

با ما همراه باشید تا شما را با برند و مفهوم برندینگ و انواع برند آشنا کینم.

 

 

 

برند چیست؟

 

شاید برای برخی از دوستان هنوز برند مفهومی گنگ و مبهم باشد و هنوز تصویر واضحی از برند در ذهن خود نداشته باشند.

 

با یک مثال در ابتدا به شرح برند می پردازیم:

 

نخستین پودر رختشویی که به ایران وارد شده اسمش تاید بوده، با گذشت سالیان سال هنوزم هم مادربزرگها و افرادی که قدیمی هستند وقتی می خواهند پودر لباسشویی خریدار کنند، می گویند می خواهیم یک تاید بخریم!!

 

در صورتیکه این روزها برندهای متنوعی در زمینه ی تولید پودر لباسشویی همچون پرسیل، هوم کر، تاپ، سافتلن و … فعالیت می کنند اما برند تاید توانسته بعد از سالها در ذهن ها ماندگار شود.

 

برند، نمانام یا مارک بطور کلی می تواند شامل نام یا لوگو یا عبارتی باشد که معرف ویژگی های محصولات و خدمات خاصی است که تفاوت آن محصول یا خدمات را با جاهای دیگر نشان می دهد.

 

برند به حدی می تواند روی ذهن و احساس مردم تاثیر بگذارد که وقتی مخاطب اسم آن را می شنود یاد ویژگی های منحصر به فرد آن محصول بیفتد.

 

در مدت اخیر تبلیغات برند موادغذایی عالیس تا جایی توانسته بر سر زبان ها بیفتد که هر شخصی در هر کجای ایران که باشد وقتی صدای آلوشو بدم، هلوشو بدم رو می شنود یاد برند عالیس می افتد! مدیاک و آهنگ این برند فراگیر شده است .

 

شناساندن برند به مشتری از یک سو و جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس وفاداری در مشتری از سوی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای جهانی می توانیم به اپل، گوگل، مایکروسافت، آی بی ام، کوکاکولا، جنرال الکتریک، سامسونگ، آمازون، مک دونالد و … اشاره کنیم.

 

چرا باید ثبت برند انجام دهیم؟

 

برخورداری از حمایت قانونی:

 

در هر حرفه ای که فعالیت خود را آغاز کنید اگر ثبت برند انجام نداده باشید امکانش است که رقبا مشابه با محصولات و خدمات شما عرضه کنند و محصولات را با برند شما روانه ی بازار کنند.

 

با ثبت برند فعالیت شما وجهه ای رسمی و قانونی می یابد و در صورتی که افراد متخلف به کپی برداری از برند شما دست بزنند می توانید اقدام قانونی بدین منظور انجام دهید.

 

تفاوت ایجاد کردن:

 

در هر حیطه ای که فعالیت خود را شروع کنید افراد زیادی در حال فعالیت هستند و شما برای اینکه بتوانید خود را در این بازار پر هیاهو حفظ کنید باید برند داشته باشید تا مشتری وقتی یکبار محصول شما را خرید و رضایت داشت بار دیگر نیز بتواند از طریق برند، محصولات و خدمات شما را پیدا کند.

 

بازاریابی اصولی:

 

برای اینکه یک بازاریاب موفق باشیم باید بتوانیم محصولات و خدمات خود را به نحو احسنت به مشتری معرفی کنیم و این اتفاق تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه برند یا نشان تجاری برای خدمات و محصولات خود مشخص کرده باشیم و آن را به مشتری بشناسانیم.

 

دریافت وام:

 

شاید در این زمینه اطلاعات نداشته باشید که یک برند معتبر و شناخته شده نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود و شما می توانید از اعتبار برندتان برای دریافت وام استفاده نمایید.

 

اعطای نمایندگی:

 

بارها و بارها در تبلیغات تلویزیونی شنیده ایم که گفته می شود برندهای پریل و پرسیل تحت لیسانس هنکل آلمان هستند.

 

وقتی اعتبار برند بالا می رود و کیفیت محصولات و خدماتش شناخته می شود می تواند نمایندگی خود را به برندهای دیگران که متقاضی هستند واگذار کند.

 

ارزش مالی برند:

 

پس از چند سال که از شناخته شدن برند مورد نظر شما بگذرد دارای ارزش مالی می شود و حتی فروش آن می تواند از نظر مالی برای شما با اهمیت باشد.

 

 

 

برندسازی چیست؟

 

برندینگ یکی از حیاتی ترین بخش های یک کسب و کار محسوب می شود.

 

اگر شما بتوانید به نام و لوگوی سازمان و شرکت خود معنا و اعتبار ببخشید به سمت برندسازی گام برداشته اید.

 

برندسازی موجب می شود نام تجاری شما در بازار کسب و کار در مقایسه با سایر رقبا متمایز شود و دارای هویت خاصی شود.

 

برندینگ باید از طریق ایجاد یک حس در وجود مخاطب ایجاد شود بطوری که مشتری با دیدن لوگو یا شنیدن نام تجاری شما یاد مشخصه های منحصر به فرد محصولات و خدمات شما بیفتد.

 

در گذشته برندسازی از طریق تبلیغات در رادیو و تلویزیون یا روزنامه و هفته نامه ها و تبلیغات بیلبوردی و پوستری در سطح شهر انجام می شد.

 

ولی این روزها تبلیغات آنلاین و توسعه دنیای وب و مبحث گسترده ای به نام سئو و دنیای دیجیتال راه جدیدی را فراروی برندینگ قرار داده است.

 

به عنوان مثال با روی کار آمدن این همه فروشگاه اینترنتی در طول سالهای اخیر در ایران، دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و یک برند معتبر برای عرضه ی انواع محصولات در ایران شناخته شده و توانسته اعتبار خاصی را در بازار رقابتی فروشگاه های اینترنتی کسب نماید.

 

برندسازی دارای انواع مختلفی است که به برند شخصی، محصول، خدماتی، شرکتی، سرمایه گذار، عمومی، موسسه غیرانتفاعی، فعال، مکان، اخلاقی، افراد مشهور، فرقه، عام، چالشگر، جهانی، کارفرما، خصوصی، تجملاتی، یک جز تشکیل دهنده، بی عیب می توانیم اشاره کنیم.

 

با برندسازی موفق می توانید جایگاه محصولات و خدمات خود را در ذهن مشتری مشخص نمایید و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرید و به سمت موفقیت و آینده ای روشن گام بردارید.

منبع : coinextend

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برترین برند املاک صنعتی
پنج شنبه 3 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 7197 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

اما موضوع مهمی که در سرمایه گذاری املاک تجاری باید بدانید و یک واقعیت انکارناپذیر است این که عرضه مغازه در حیطه ی خرید و فروش املاک صنعتی در ایران، بسیار بالا و غیر بهینه است. با این حال همچنان شاهد حجم عظیم عرضه پروژه های تجاری هستیم. گویا هنوز سرمایه گذاران واحدهای تجاری پی به عمق ماجرا نبرده اند. بدون تردید بسیاری از افرادی که هم اکنون به ساخت یا خرید واحدهای تجاری مبادرت می کنند از سرمایه گذاریشان پشیمان خواهند شد.

چون با در نظر گرفتن گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، به تدریج برخی از فعالیت‌های تجاری نیازمند مغازه یا ملک تجاری نخواهند بود و تقاضا برای مغازه برای برخی اصناف کاهش می یابد. برای مثال آژانس‌های تاکسی تلفنی را در نظر بگیرید که نمونه عینی از این موضوع هستند

ضمن این‌که علاوه بر حجم نامتعارف عرضه واحدهای تجاری، سمت تقاضای واحدهای تجاری نیز با تحولاتی دست به گریبان است.

پس قبل از هر اقدامی با دقت تحقیق کنید و از مشاران املاک حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.

شهرک صنعتی شمس آباد

 شهرک صنعتی کاسپین

.

برترین برند املاک صنعتی

ثبت برند یا علامت تجاری یکی از مراحل تکمیل و نهایی‌سازی ثبت شرکت یا محصول است. این فرآیند تحت مدیریت سازمان ثبت اسناد انجام می‌شود.در تعریف قانونی، برند یا علامت تجاری، نشانی است که کالای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت را از کالاها و خدمات شرکت‌های دیگر متمایز کند.

در اینجا منظور از نشان، هرگونه محتوای بصری است که محصولات را از هم متمایز کند.با توجه به این تعریف قانونی می‌توان گفت لوگوی محصول و خدمات که شامل نام آن باشد، نوعی برند به حساب می‌آید.

باید بدانید که برندینگ چیزی بیشتر از یک لوگوی جذاب و یا تبلیغات مناسب است.و این موضوع در حیطه ی شغلی مشاورین املاک نیز تاثیر داشته ،به صورتی که بیشتر مشاوران املاک در تلاشند که نام و برند خود را در دسته ی برترین برند املاک صنعتی جای دهند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کتاب آموزش زبان انگلیسی
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت | بازدید : 7506 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی

هر کس که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد می داند که این کار بدون کتاب آموزش زبان انگلیسی امکان پذیر نیست. برای آنکه زبان را به صورت هفدمند یاد بگیرید لازم است تا از کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. این کتاب ها در لابراتورهای معتبر آموزش زبان در دانشگاه های مختلف جهان تهیه می شوند و از آخرین متدهای یادگیری زبان و علم زبان شناسی در آن ها استفاده شده است. برای همین استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی به بالا رفتن مهارت انگلیسی شما نماید. استفاده از معلم زبان یا کلاس های زبان انگلیسی هم نمی تواند نیاز شما به کتاب آموزش زبان انگلیسی را جبران کند. بالا بردن مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی به همراه لغت و دستور زبان نیاز به تمرین و ممارست دارد و هیچ وسیله ای به اندازه کتاب آموزش زبان انگلیسی این فرصت را در اختیار زبان آموزان نمی گذارد.

030

استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی یک نیاز اساسی برای کسانی است که قصد یادگیری زبان را دارند.

کتاب آموزش زبان انگلیسی همراه همیشگی کسانی است که قصد جدی برای یادگیری زبان دارند. امتیاز این کتاب ها این است که شما می توانید بدون نیاز به معلم یا کلاس در هر ساعتی از روز که فرصت دارید با مراجعه به این کتاب ها، به یاد گرفتن زبان انگلیسی بپردازید. انواع کتاب ها در سایت نوین زبان برای بالا بردن مهارت های انگلیسی فراهم است ولی اگر می خواهید یک آموزش همه جانبه را تجربه کنید خواندن رمان انگلیسی را هم در برنامه یادگیری زبان تان بگنجانید.

خرید رمان انگلیسی

حتما شما هم متوجه شده اید که یادگیری غیرمستقیم زبان انگلیسی می تواند تأثیر ماندگارتری داشته باشد. یکی از راه های تضمین شده در یادگیری زبان انگلیسی خواندن داستان و رمان انگلیسی است. شما با خرید رمان انگلیسی  و خواندن آن، با اصطلاحات و لغات در بستر کاربردی شان آشنا خواهید شد. همچنین خواندن داستان همه قسمت های ذهن را درگیر می کند و یادگیری را سرعت می بخشد. وقتی با خرید رمان انگلیسی به یادگیری زبان مشغول هستید، گرامر را همزمان یاد می گیرید. به مهارت های خواندن و نوشتن خود کمک می کنید و چون به شکل غیر مستقیم این کار را انجام می دهید، در ذهنتان بهتر جای می گیرد.

031

خرید رمان انگلیسی تنها زبان شما را تقویت نمی کند بلکه دریچه ایست تا شما را با جهان و فرهنگ جدیدی آشنا کند.

خیلی مهم نیست که شما به چه ژانر داستانی علاقه دارید. با خرید رمان انگلیسی و رمان های آموزشی در هر سبک داستانی می توانید مطمئن باشید که لغات استانداردی را یاد خواهید گرفت. انتشاراتی مانند آکسفورد و کمبریج که هر ساله کتاب های آموزشی زبان را منتشر می کنند، بخش مهمی از کار خود را به انتشار رمان های انگلیسی طبق معیارهای آموزشی زبان اختصاص داده اند. این نشان می دهد که با خرید رمان انگلیسی می توان اهداف آموزشی بسیاری را جامۀ عمل پوشاند. اگر شما می خواهید از رمان های بروز جهان مطلع باشید و در عین حال فرصت کافی برای خواندن رمان در کنار یادگیری زبان انگلیسی ندارید می توانید با خرید رمان انگلیسی هم به علایقتان برسید و هم زبان انگلیسی تان را یاد بگیرید. در صفحه خرید رمان انگلیسی سایت نوین زبان، رمان های مختلفی از سبک کلاسیک گرفته تا مدرن و از رمان های معروف جهان تا رمان های آموزشی برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند، وجود دارد. مهم نیست که در چه سطحی از زبان قرار دارید، خواندن رمان های جذاب انگلیسی می تواند در یادگیری زبان به شما کمک کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داشتن بیمه مسافرتی ضروری است؟
شنبه 30 آذر 1398 ساعت | بازدید : 7165 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

داشتن بیمه مسافرتی ضروری است؟

بیمه مسافرتی مدرکی ضروری همچون سایر بیمه ها می باشد که هم اکنون به خاطر راحتی مسافر و جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند برای تمامی مسافران مقاصد خارجی اجباری می باشد.

در واقع بیمه مسافرتی قراردادی دو طرفه است که شرکت بیمه در مقابل پرداخت مبلغی از طرف شما، ضمانت می کند که در کشور مقصد در صورت بروز مشکل جسمانی و مالی هزینه ها را تا مبلغ قابل توجهی پرداخت کرده و در صورت نیاز شما را به کشور بازگرداند یا مشکل پیش آمده را حل کند.

شاید قبلاً هرگز از بیمه مسافرتی استفاده نکرده باشید. اما در حال حاضر بیمه مسافرتی جز مدارک مهم سفر خارجی تلقی می شود.

به ویژه زمانی که می خواهید برای دریافت ویزا اقدام کنید، به غیر از مدارک شخصی، داشتن برگه رزرو هتل و بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی ضروری می باشد.

البته توجه داشته باشید که شرکت بیمه نمی تواند هر رویداد پیش آمده را پوشش دهد. در ادامه این مطلب با بیمه مسافرتی و تمامی موارد تحت پوشش آن آشنا می شویم.

 

انواع بیمه مسافرتی

  • بیمه سفر تفریحی
  • بیمه سفر تجاری
  • بیمه سفر ورزشی
  • بیمه سفر  زیارتی
  • بیمه سفر دانشجویی
  • بیمه سفر طولانی

 

شرکت های بیمه مسافرتی در ایران

در ایران چندین بیمه وجود دارد که در زمینه بیمه مسافرتی فعالیت دارند. از این بیمه ها می توان به بیمه پاسارگاد، بیمه سامان، بیمه ایران، بیمه ملت، بیمه sos و ... اشاره کرد.

  • بیمه پاسارگاد: این شرکت بیمه با در اختیار گذاشتن امکانات گوناگون برای مسافر، می تواند خیال شما را زا هر نظر راحت کند. از ویژگی هیا برجسته و بسیار خوب این شرکت بیمه می توان به همکاری همزمان با دو شرکت کمک رسان sos و اواسان، داشتن بیشترین شعب خدمات رسانی در بین بیمه های خصوصی در سراسر کشور و ... اشاره کرد.
  • بیمه سامان: این بیمه مسافرتی، به غیر از پوشش مسافر در هنگام سفر، بیمه ای برای سرقت و آتش سوزی منزل در هنگام سفر نیز قرار داده است.
  • بیمه ایران: این بیمه جز معدود بیمه هایی می باشد که در صورت وقوع حادثه پوشش بازگرداندن کودکان بی سرپرست به کشور و نجات و جستجو بیمه گذار را دارد. بیمه ایران از طریق شرکت بیمه اواسان در کشورهای خارجی به بیمه گذار خدمت رسانی می کند.
  • بیمه ملت: بیمه سامان نیز یکی از شرکت های بیمه بسیار خوب ایران می باشد که برای افراد بالای 85 سال برای هر خسارت 25 یورو فرانشیز می کند.

شرکت های کمک رسان بیمه مسافرتی

شرکت های بیمه مسافرتی به دلیل این که نمی توانند در کشور خارج به مسافر خدمات ارائه دهند، با شرکت های بیمه خارجی که با نام بیمه کمک رسان شناخته می شوند قرار داد می بندند تا در صورت بروز حادثه و مشکلی به جای شرکت بیمه کننده به مسافر ارائه خدماتت کند.

از این شرکت های بیمه کمک رسان می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  1. اواسان ( Evasan )
  2. آلیانز ( Allianz )
  3. میدست ( Mideast )
  4. ...

چگونه بیمه مسافرتی هزینه خسارات را پرداخت می کند؟

در صورت بروز حادثه ای که تحت پوشش بیمه باشد، مسافر می تواند پس از بازگشت از سفر مدارک لازم را نهایتاً تا 30 روز برای دریافت خسارت به شرکت بیمه مربوطه تحویل دهد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت:

  • بیمه نامه
  • کپی شناسنامه از صفحه اول
  • تمامی مدارک مربوط به هزینه های انجام شده در مورد خسارت
  • کپی پاسپورت از صفحه اول و صفحه ای که مهر ویزا، ورود و خروج زده شده است.

 

بیمه مسافرتی تا چه زمانی اعتبار دارد؟

به محض پرداخت هزینه بلیط و دریافت آن بسته به شرکت بیمه کننده شما 6 ماه تا یک سال فرصت دارید که از بیمه خود استفاده کنید.

زمان مصرف بیمه نیز از لحظه خروج شما از کشور آغاز می شود.

بیشترین روزی که تمامی شرکت های بیمه مسافرتی، مسافر را تحت پوشش قرار می دهند 92 روز می باشد. پس اگر احتیاج به روزهای بیشتر پیدا کردید. دوباره باید اقدام به خرید بیمه نمایید.

عوامل تعیین کننده قیمت بیمه مسافرتی

تعیین قیمت بیمه مسافرتی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این هزینه ها براساس 4 عوامل سن مسافر، مدت زمان سفر، کشور مقصد و پوششی که بیمه ارائه می دهد تعیین می شود. با مطالعه بخش زیر از هزینه بیمه مسافرتی خود مطلع خواهید شد.

  • سن مسافر

تا حدودی می توان گفت سن هر فرد مشخص می کند که چند درصد احتمال وقوع مشکلات جسمی و ... برای مسافر وجود دارد به همین دلیل با بالا رفتن سن باید مبلغ بیشتری برای بیمه مسافرتی نیز پرداخت شود.

به طور کلی برای بیمه مسافرتی هفت گروه سنی در نظر گرفته شده است.

  1. 0 تا 12 سال
  2. 13 تا 65 سال
  3. 66 تا 70 سال
  4. 71 تا 75 سال
  5. 76 تا 80 سال
  6. 81 تا 85 سال
  7. 86 سال به بالا

  • مدت زمان سفر

مدت زمانی که در کشور مقصد اقامت خواهید داشت نیز بسیار مهم می باشد چرا که در زمان بیشتر احتمال وقوع حوادث و بیماری نیز افزایش پیدا می کند به همین دلیل برای سفرهای طولانی تر باید مبالغ بیشتر بپردازید. این مبلغ برای افراد با گروه سنی مختلف قیمت متفاوتی پیدا می کند.

یعنی پس از انتخاب سن این مدت زمان اقامت می باشد که قیمت بیمه مسافرتی شما را تعیین می کند.

البته توجه داشته باشید که برای کل سفرتان یک بیمه مسافرتی بلند مدت خریداری کنید بسیار به صرفه تر از خرید چند بیمه نامه مسافرتی با اعتبار های کوتاه مدت می باشد.

حداکثر زمانی که میتوان برای آن بیمه تهیه کرد 6 ماه می باشد که از این 6 ماه شما تنها 92 روز تحت پوشش می باشید. این برای مواردی است که شما می خواهید در طول 6 ماه چندین بار به کشور مقصد سفر کنید.

 

  • کشور مقصد

هزینه درمانی در هر کشور متفاوت می باشد به همین دلیل برای سفر به هر کشور مبلغ بیمه متفاوتی در نظر گرفته می شود. البته این تقسیم بندی بیشتر به صورت زیر انجام می شود تا کشور مقصد.

  1. بیمه مسافرتی برای ژاپن، استرالیا، کانادا و آمریکا
  2. بیمه مسافرتی برای کشورهای حوزه شینگن
  3. بیمه مسافرتی برای کشورهای غیر شینگن
  • تعهدات بیمه

میزان خدماتی که هر بیمه مسافرتی ارائه می دهد، این قیمت را بالا و پایین می کند.

اما به طور کلی بیمه های مسافرتی به صورت 10 هزار، 30 هزار و 50 هزار یورویی به فروش می رسد که قیمت های بالاتر موارد بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرمایه گذاری در خرید و فروش سوله
دو شنبه 25 آذر 1398 ساعت | بازدید : 7624 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

سرمایه گذاری در خرید و فروش سوله

در مواردی مثل رهن و اجاره یا فروش سوله یا املاک بزرگ این چنینی یک اشتباه کوچک در عقد قرارداد ممکن است خسارت زیادی به طرفین اعم از صاحب ملک یا مستاجر وارد کند. هرچند امروزه بسیاری از قراردادها به صورت پیش‌نویس توسط بنگاه‌ ها و دفاتر مشاور املاک تنظیم می‌شود، ناآگاهی این گونه مشاوران به موازین حقوقی و نیز بی توجهی طرفین قرارداد به موضوعات حقوقی باعث می‌شود تا اشکالات زیادی در تنظیم این قراردادها حادث شود.

خرید یا فروش سوله ، زمین، سوله ، کارگاه و به بیان ساده‌تر خرید و فروش ملک؛ یکی از اساسی ترین مبادلات افراد جامعه با بهتر است بگوییم صنعتگران و کاسبان است. معامله ای که در آن یک تصمیم گیری درست می تواند بسیار سودمند باشد و البته یک اشتباه کوچک می تواند خسارت هایی را به فرد وارد نماید.

خیلی مواقع پیش می‌آید که مالک به دلایل مختلف قصد دارد که ملک خود را سریع و فوری به فروش برساند و یا اجاره دهد، ولی در فرصتی که می خواهد یا ملک به فروش نمی رسد و یا به اجاره نمی رود و مالک به خاطر نیاز شدیدش به پول مجبور می شود آن را زیر قیمت بفروشد یا اجاره دهد و در نتیجه متحمل ضرر بشود.

این شرایط به خصوص برای کسانی که قصد فروش سوله را دارند بیشتر پیش می آید. در حالی که ممکن است در همان زمان افراد زیادی به دنبال کارخانه ای با مشخصات و امکانات فروشندگان بوده و حاضر باشند آن ها را به قیمت خوبی معامله کنند ولی به دلیل محدودیت‌های سیستم خرید و فروش سنتی این داد و ستد صورت نمی گیرد.

این روزها یکی از قدوم مثبت و مهمی که مشاوران املاک در این راستا برداشته اند ، طراحی و ساخت سایت یا اپلیکیشن های ملک یابی است که مطمئنا با آن ها آشنایی دارید. صنعتگران از این طریق به راحتی میتوانند فایل های مختلف خرید یا فروش سوله ، سوله و کارگاه را ملاحظه کرده با یکدیگر بسنجند و بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنند .

این شهرک همجوار محله شریف آباد تهران واقع گردیده است در ضلع غرب این شهرک منطقه صنعتی شن زار و در شرق این شهرک ، شهرک صنعتی خوارزمی قرار گرفته است این شهرک داخل استان تهران واقع گردیده و کلیه ادارات تابعه از استان تهران می باشد . از آنجایی که در منتهی الیه شرق تهران قرار گرفته از قسمت های بسیار پایینی برخوردار می باشد و برای مشاغل نوپا که نیاز به سرمایه گذاری کمتری می باشد مورد مناسبی می باشد .

در مورد خرید یا فروش سوله یا همان خط تولید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.

گاهی صنعتگران با در دست داشتن کمترین میزان تجهیزات، امکانات و زیرساخت ها دست به تولید محصولات می زنند، در اصطلاح این کار را یک عمل تولید-محور می نامند که در نهایت منجر به امر تولید بدون سوله می شود. بنابراین محدودیت سرمایه گذاری ویژگی اصلی تولید بدون-سوله می باشد.

در این شرایط دیگر نیازی به خرید یا فروش سوله با قیمت های بالا نیست. در کشور ایران گاهی کارخانجات بزرگی را می بینیم که از این استراتژی به خوبی در آن ها استفاده میشود، پس می توان از ظرفیت های خالی و بلا استفاده آن ها برای راه اندازی یک تولیدی استفاده کرد.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پرورش بوقلمون یا شترمرغ ، مسئله این است ؟
چهار شنبه 13 آذر 1398 ساعت | بازدید : 7817 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

پرورش بوقلمون یا شترمرغ ، مسئله این است ؟

خلاصه پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ از پرسود ترین روش های کسب درآمد از پرورش پرندگان است با توجه به اینکه این پرنده از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و بیماری ها دارد، بنابراین تلفات کمتری خواهد داشت و اگر پرورش دهنده زمین و سرمایه کافی در اختیار داشته باشد، با پرورش تعداد قابل توجهی شترمرغ درآمد خوبی کسب خواهد کرد. بهترین روش برای شروع کسب و کار پرورش شترمرغ خرید تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است چون سود این روش بسیار بالاتر از خرید جوجه شترمرغ و یا شترمرغ بالغ خواهد بود. برای تغذیه شترمرغ ها می توانید از علوفه ، سبزیجات و میوه ها استفاده کنید و برای افزایش وزن و سرعت رشد آنها می توانید از کنسانتره های مخصوص شترمرغ استفاده کنید. آنها در سن 14 ماهگی آماده کشتار می شوند که می توانید آنها را بفروشید اما برای برای تخم گیری از آنها باید تا سن 30 ماهگی پرورش شان بدهید.

 

خلاصه پرورش بوقلمون

بوقلمون پس از شترمرغ محبوب ترین گوشت را در میان خانوارها دارد. اگر می خواهید پرورش بوقلمون راه اندازی کنید باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید، چون بر خلاف سایر طیور بیشتر مستعد بیماری است و تجمل کمتری در برابر بیماری ها خواهد داشت. برای شروع پرورش بوقلمون نیز می توانید از تخم های نطفه دار این پرنده و یک دستگاه جوجه کشی استفاده کنید. این پرنده ها در سن 6 الی 7 ماهگی بالغ می شوند و به وزنی حدود 7 الی 10 کیلوگرم می رسند و برای تغذیه آنها می توانید از غذاهای مناسب برای تغذیه مرغ محلی استفاده کنید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!
سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت | بازدید : 7599 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!

این روزها یادگیری لغات زبان انگلیسی با استفاده از روشهای جدید رونق گرفته و زبان آموزان زیادی از روشهای نوین برای حفظ سریع لغات انگلیسی بهره میگیرند، با به کارگیری روش کدینگ که با نامهای مختلفی همچون کدگذاری لغات ، رمزگذاری ، رمزگردانی و کدبندی شنیده می شود.

در این مقاله قصد داریم مفیدترین روش برای یادگیری سریع کلمات 504 را ارائه دهیم.

همانطور که مستحضر هستید خیلی از منابع مختلفی این روزها لغات 504 را با روش کدینگ آموزش می دهند. شما با استفاده از این روش میتوانید کلمات 504 را سریعا فرا بگیرید.

 

کدینگ لغات504

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 504 کلمه ضروری تافل

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

یادگیری تصویری لغات 504

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 504 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

 

 

 

پایان کابوس یادگیری لغات 504 با استفاده از کدینگ و تصویر سازی ذهنی

هر زبان آموز در سطح متوسط و مبتدی و حتی پیشرفته یک بار به سراغ کتاب 504 لغت رفته و کتاب اصلی این مجموعه قدرتمند را تهیه کرده ولی با مطالعه ی درس اول کتاب را بسته و دیگر به سمت کتاب نرفته! اگر شما هم جزو این دسته از زبان اموزان هستید حتما نگاهی به روش کدینگ بیندازید!

سو استفاده افراد مختلف از روش کدینگ!

این روزها سایت ها پر شده از اساتیدی که روش کدینگ را ارئه میدهند! بعضی از این اساتید دوره ها را با قیمتهای نامعقول مانند 1 میلیون تومان برای یک جزوه! و یا برگزاری همایش آموزش لغات 504 با هزینه های سنگین و یک سری دیگر هم با شعارهایی همچون یادگیری لغات 504 در 10 ساعت! اقدام به سو استفاده از این روش میکنند.

وقت آن رسیده ست که در ابتدا شما این روش را دقیق مطالعه کنید و سپس ارزش این روش را مورد بررسی قرار داده و در نهایت اقدام به انتخاب مدرس و خرید محصول او کنید!

 

پیشنهاد ما برای انتخاب مجموعه های کدینگ 504

از سال 90 تا کنون بنده حقیر با استفاده از این روش سعی کردم مسیر یادگیری را برای دسته ای از زبان آموزان آسان کنم که منتقدان و طرفدارنی هم بعد از چندین سال کار داشته ام. بنده به عنوان مدرس زبان انگلیسی با سابقه ی 12 ساله در تدریس روشهای مختلف آموزش برای استفاده از کدینگ پیشنهاد میکنم فقط آن دسته از زبان اموزانی که شرایط زیر را دارند از این روش استفاده کنند:

1 – آن دسته از افرادی که کنکورهای مختلف کاردانی و کارشناسی و آزمونهای مختلفی شامل آیلتس و تافل و جی آر ای... پیش رو دارند.

2- افرادی که با این روش ارتباط برقرار میکنند.

3- روحیه طنز داشته و با تصویرسازی ذهنی ارتباط مثبتی برقرار میکنند.

4- زمان زیادی برای یادگیری لغات ندارند.

خرید جزوه زبان

ویژگیهای 504 واژه ضروری تافل با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 504 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سوله اجاره ای جاده مخصوص کرج
یک شنبه 12 آبان 1398 ساعت | بازدید : 8618 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

اجاره سوله در جاده مخصوص

چنانچه نیاز به اجاره سوله در جاده مخصوص کرج هستید و یا قصد اجاره سوله در جاده مخصوص کرج را دارید می توانید با مشاور املاک اجاره سوله ارزان در جاده مخصوص کرج تماس بگیرید تا لیست از بروزترین آگهی های سوله اجاره ای جاده قدیم کرج را بهمراه قیمت اجاره سوله در جاده قدیم کرج در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اجاره سوله در جاده مخصوص کرج

اجاره سوله در جاده مخصوص : در خصوص خرید یک واحد مسکونی یا اداری ، اجاره یک باب واحد تجاری ، انباری برای انباشت محصولات تولیدی – وارداتی و حتی کارگاهی برای انجام امورات صنعتی ، همواره عناصری مورد بررسی قرار گرفته که همگان در پی آن بوده و شرایط مطلوب آن ها به افزایش بها و ارزش املاک مذکور می انجامد . به طور مثال آب و هوای مطبوع یک منطقه و اعتدال دما در فصول گرم و سرد سال ، دسترسی آسان به همه مناطق شهری و وجود زیر ساخت های ترابری ، تراکم جمعیت ناحیه ، سطح فرهنگ و منش ساکنین این محله ، ساختار شهرسازی آن و ده ها عامل دیگر که هریک با آن ها آشناییم سبب می شوند تا یک محله برای منظوری خاص مناسب بوده و برای امر دیگری کاملاً نامناسب باشد .

اجاره سوله در جاده قدیم کرج

به عنوان مثالی عینی ، یکی از کسبه را در نظر بگیرید که در قلب بازار تهران اجاره سوله در جاده مخصوص ، در کوچه ای شلوغ ، باریک ، پرتردد و پر سر و صدا با هوایی نا مطلوب ، دور از خیابان های اصلی حوالی آن که رسیدن به هریک ساعتی وقت می طلبد مشغول به کار و اجاره انبار است . بی تردید وجود چنین عواملی برای کسب و کار وی تا حدی مطلوب می باشد ، اما همین شخص قادر به زندگی در این مکان و برگزیدن آن به عنوان سرپناه خانواده اش نمی باشد . چرا که همین عوامل به شمشیری دو دم تبدیل شده و به وی آسیب می رساند ؛ این در حالیست که با بررسی محل زندگی این شخص ، به محله ای خلوت تر ، با تراکم جمعیتی کمتر ، هوایی بهتر و درسترسی آسان تر به نواحی مختلف شهر بدون محدودیت های ترافیکی بر کمی خوریم که از سویی دیگر برای کسب و کار وی مناسب نیست . این مقدمه از این روی بیان شد که بدانیم اجاره سوله در جاده قدیم کرج نیز از الگوریتم فوق تبعیت می کند . به عبارتی دیگر اجاره سوله در جاده مخصوص یادآور این نکته است که هر جایی مناسب دایر کردن سوله ای برای انبار محصولات یا انجام فعالیت های صنعتی نیست ، چرا که علاوه بر محدودیات شهرداری های متعدد در هر استان ، هزینه ساخت این بنا نیز سر به فلک خواهد کشید .

به بیانی ساده تر ، با صرف نظر از استثنائات و حالت های خاص ، شما نمی توانید در محله های گران قیمت تهران سوله ای با کاربری مصارف صنعتی بیابید ، چرا که هدف از ساخت این ابنیه افزایش سود حاصله از فعالیت آن ها می باشد ، در حالیکه زمین این ملک به تنهایی چند صد میلیون تومان ارزش داشته و تخصیص آن به چنین شغلی توجیه اقتصادی ندارد .

و اما جاره سوله در اجاره سوله در جاده قدیم کرج به این دلیل سودمند است است که از یک سو راه های ارتباطی فراوانی که بین آن و شهرهای اجاره سوله در جاده مخصوص کرج و تهران وجود دارد سبب می شود که جریان کالا و تردد کارکنان با سرعت بیشتر و مشقت کمتری انجام شود ، هزینه های اجاره سوله در جاده قدیم کرج نسبت به سایر نواحی اطراف تهران و  اجاره انبار در تهران بسیار بهینه تر می باشد (بهینه بودن به معنای ارزان تر بودن نیست) و مجموعه مذبور با قرار گیری در بطن فعالیت های تجاری و احاطه شدن توسط همسایگان صنعتگر خود ، افق های تازه کاری ، اهداف متاثر از آن ها و حتی همکاری های سودآور با این اشخاص را خواهد داشت .

 

منبع : https://www.clickmaster.ir/jadeh-makhsos


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح تشویقی
یک شنبه 21 مهر 1398 ساعت | بازدید : 8417 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان tanzkadeh و آدرس tanzkadeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 145
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :