شرکت PTS
رساله موزه علم و فناوری
سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت | بازدید : 9407 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معیارهای انتخاب طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا در چیست؟
پنج شنبه 21 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 10266 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

معیارهای انتخاب طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا در چیست؟

طرح کاشی بین کابینتی مدرن مسئله ای است که اکثر کسانی که به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می دهند و می خواهند یک دکور شیک در آشپزخانه خود داشته باشند بسیار به آن توجه می کنند. در واقع کاشی بین کابینتی که از عمر آن زیاد هم نمی گذرد برای ایجاد نواحی رنگی متفاوت و زنده در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به سلیقه هر شخص می تواند طرح ها و رنگ های مختلفی را در بر بگیرد.

چه معیارهایی برای انتخاب کاشی بین کابینتی باید رعایت کرد؟

برای انتخاب یک طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا هر شخص یا طراحی معیارهای متفاوتی می تواند داشته باشد ولی با توجه داشته باشید که مسائلی هستند که اگر رعایت به آنها توجه نکنید ممکن است بعدا کاری که از آب در می آید مطابق میل شما نباشد و متحمل هزینه های زیادی شوید. در ادامه برخی از ویژگی های یک کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا را بیان میکنیم تا شما یک انتخاب درست داشته باشید.

به  میزان فضای آشپزخانه توجه داشته باشید

در گذشته توجه خاصی به کاشی بین کابینتی و فضای ایجاد شده بین کابینت بالا و پایین نمی شد ولی با پیشرفت تکنولوژی و تولید کاشی های تزئینی و زیبا استفاده از این کاشی ها در فضای بین کابینت ها مرسوم شد. نکته مهمی که در اینجا به آن باید توجه داشته باشید این است که انتخاب طرح و رنگ و حالت قرار گیری کاشی بین کابینتی باید به نصبت ابعاو و فضای آشپزخانه تان انتخاب شود.

بطور مثال: در آشپزخانه هایی که بزرگ هستند و بصورت عرضی فضای خانه را اشغال می کنند بهتر است کاشی بین کابینتی مربع باشد و یا اگر کاشی مستطیل انتخاب شد کاشی ها در عرض کار شوند.

به نور آشپزخانه توجه داشته باشید

در آشپزخانه های مدرن توجه به نور یکی از مهمترین مسائلی است که به آن توجه می کنند و تا آنجا که می شود سعی دارند تا المان هایی را بکار ببرند تا به افزایش نور و روشنایی کمک کند. بکار بردن یک کاشی بین کابینتی مدرن و براق می تواند به آشپزخانه هایی که از نورگیرهای خوبی برخوردار نیستند زندگی ببخشد.

اگر آشپزخانه شما دارای پنجره های بزرگ و نورگیر است و به اندازه کافی نور در آشپزخانه شما وجود دارد می توانید از زیبایی و جذابیتی که کاشی های بین کابینتی مات  دارند استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود نور در آشپزخانه باشید.

یک الگوی کلی برای آشپزخانه تان درنظر بگیرید

در طرح های امروزی دکوراسیون طراحان سعی میکنند تمام المان های یک اتاق از یک شکل طبعیت کنند. این کار چشم نوازی و زیبایی کار را دو چندان می کند و شما را هیچگاه از طراحی خسته نمی کند.برای این منظور طراح در ابتدا سعی می کند الگوی کلی آشپزخانه شما را براساس بطور مثال یکسری منهنی های بی پایان پایه ریزی کند که برای انتخاب یک کاشی بین کابینتی مدرن و مناسب آن باید طرح هایی که انتخاب می کند از الگوهایی دایره ای و منهنی پشتیبانی کند.

به جنس کاشی بین کابینتی خود توجه ویژه ای داشته باشید

هنگام خرید کاشی بین کابینتی همواره توجه نمایید که کاشی علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید از یکسری استانداردها و ویژگی ها برخوردار باشد تا شما بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید. ویژگی هایی مانند توان تحمل گرما و حرارت، توان مقاوت در برابر ضربه و خوردگی، تحمل در برابر مواد شوینده و شیمیایی و ثابت بودن رنگ کاشی ها در برابر نور مستقیم خورشید.

بسیاری از موارد دیگر نیز در انتخاب یک کاشی بین کابینتی مدرن و شیک نقش ایفا می کنند که توضیح آنها در این مقاله نمی گنجد ولی با توجه کردن و بررسی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم تا حد زیادی می توان گفت انتخاب کاشی بین کابینتی شما درست و بجا خواهد شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
چهار شنبه 20 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 8320 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس







برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها، بهترین زمان معامله در روز، قدرت خریدار و قدرت فروشنده، آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست، پیوت چیست، حد سود و زیان، نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD، سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.

آموزش بورس با آگاه







سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرور HP ارزان
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 9037 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش آپدیت FIRMWARE سرور HP ارزان قیمت

در فروش سرور HP  ارزان قیمت پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP اهمیت زیادی دارد بهمین منظور در این مقاله تصمیم دارم درباره آموزش آپدیت FIRMWARE، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور HP، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور توضیح دهم.

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت Firmware چیست؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، Firmware یک برنامه نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) بر روی برد سیستم ذخیره می شود. Firmware مسئول رفتار سیستمی است که برای اولین بار روشن می شود و یا وقتی که کنترل سرور به سیستم عامل سپرده شده است.

 

فروش سرور HP  ارزان قیمت

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت به روز رسانی firmware به چه صورت است؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، وقتی بسته به روز رسانی توسط شرکت HP مهیا می شود از صفحه Business Support Center download می توان این بسته را دانلود کرده و در سیستم نصب کرد.همانطور که مطلع اید پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP  از برترین هاست .

دو روش برای به روز رسانی firmware دردر فروش سرور HP  ارزان قیمت وجود دارد. روش سنتی Offline ROM Flash و روش جدید Online ROM Flash. روش Online ROM Flash در حال حاضر برای بعضی از سرورهای HP امکان پذیر نیست و ناگزیر به به روز رسانی از طریق Offline ROM Flash هستیم.

روش ۱: به روز رسانی Firmware با روش Offline ROM Flash در فروش سرور HP  ارزان قیمت

همانطور که از عنوان این روش پیداست زمانی می توان از آن در در فروش سرور HP  ارزان قیمت استفاده کرد که سرور خاموش باشد. ضمن اینکه این روش نسبت به روش Online ROM Flash از مزایای کمتری برخوردار است. با دو راهکار زیر می توان این روش را پیاده سازی کرد:

۱- با استفاده از بوت دیسکت ROMPaq در فروش سرور HP  ارزان قیمت

a) فایل ROMPaq را از صفحه HP Business Support Center دانلود کنید.
b) فایل دانلود شده را برای ایجاد بوت دیسکت ROMPaq اجرا کنید.

ROMPaq یک فلاپی دیسک برای آپدیت کردن firmware است. firmware بر روی فلاپی دیسک دانلود شده و سپس سیستم با آن بوت می شود.

۲- با استفاده از ROM Update Utility یا HP Smart Update Manager  در فروش سرور  ارزان قیمتHP

با شروع سی دی نسخه ۷٫۵ Firmware Maintenance ،HP Smart Update Manager Utility جایگزین HP ROM Update Utility شده است.

HP Smart Update Manager (HP SUM) utility به کاربر این امکان را می دهد تا نرم افزار یا کامپوننت های Firmware را از طریق رابط گرافیکی بسیار ساده پیاده سازی کند. HP SUM به همراه سرویس پک HP برای Proliant ارائه می شود.

 

روش ۲: به روز رسانی Firmware با روش Online ROM Method در در فروش سرور HP  ارزان قیمت

Online ROM Flash تکنولوژی جدیدی است که توسط شرکت HP بوجود آمده است و به Firmware این امکان را می دهد که هم به صورت Local و هم به صورت Remote از طریق یک فایل قابل دانلود که Smart Component نامیده می شود به روز شود.

مزایای Online ROM Flash در در فروش سرور HP  ارزان قیمت:

  • در این روش نیازی به خاموش کردن سرور برای به روز کردن Firmware نیست.

  • به روز رسانی کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

  • برای به روز رسانی Firmware، نیاز به ریست کردن سرور می باشد ولی می توان برای انجام آن زمان بندی (schedule) کرد. به عبارت دیگر بعداً نیز می توان سرور را ریست کرد.

  • ادمین سرور می تواند به صورت Remote عمل به روز رسانی را برای چندین سرور به صورت همزمان بوسیله ProLiant Remote Deployment Utility یا the ProLiant Remote Deployment Console Utility و یا بوسیله دیگر تکنولوژی های مدیریت سرور مانند (HP Systems Insight Manager (HP SIM انجام دهد.

  • Smart Component ، firmware را به روز کرده و سیستم را پیکر بندی می کند تا اینکه تنظمیات جدید در ریست بعدی اعمال شود. این قابلیت عمل به روز رسانی را انجام می دهد ولی به ادمین این امکان را می دهد که زمان پیاده سازی این تنظیمات را خود تعیین کند.

 

همه Online Rom Flash ها وابسته به سیستم عامل هستند. دو گونه از سیستم عامل های به روز رسانی Rom flash به صورت زیر است:

Microsoft Windows
Linux
استفاده از Rom-Based Setup Utility

بعد از به روز رسانی ProLiant server system ROM به اخرین نسخه، باید Rom Based Setup Utility را اجرا کرده و سپس BIOS سیستم را برای تنظیمات سخت افزاری و کامپوننت هایی که نصب شده اند پیکر بندی کنید.

بوسیله Rom-Based Setup Utility تنظیمات مختلفی را می توان انجام داد.

 

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.در همین راستا  در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش سرورهای  HP گسترش داده است.جهت مشاور سرور و  فروش سرور HP  ارزان قیمت، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور با ما تماس بگیرید .

گروه بازرگانی نویان سرور

www.noyanserver.com

شماره تماس: 5435 9100 021 _ کالک بر09038623047 - مقدس 09355367685

منبع: شرکت ساپرن پیشرو در خدمات طراحی وب سایت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افزونه Elementor Pro
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 9172 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

افزونه Elementor Pro یک صفحه ساز حرفه‌ای و سریع برای ایجاد صفحات گوناگون جهت طراحی وب‌سایت است. این صفحه‌ساز بسیار سریع بوده و در دو نسخه رایگان (Core) و پرو (Pro) ارائه می‌شود که نسخه پرو دارای ویژگی‌های بیشتری است.

توسط افزونه المنتور می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی و کاربری آسان، هرگونه صفحه‌ای را با بهره‌گیری از المان‌هایی که صفحه‌ساز به شما ارائه می‌کند، ایجاد کنید.

با المنتور می‌توانید در هر قالبی به صورت کاملاً آسان وسریع صفحه‌های سفارشی ایجاد کنید، جالب اینجاست حتی با تغییر قالب نیز، المان‌ها و صفحه‌هایی که با المنتور ساخته‌اید از بین نخواهد رفت. برگه‌ساز المنتور با همه قالب‌های وردپرس سازگار می‌باشد.

 

ویژگی های جذاب افزونه المنتور پرو تم فور

 

– پشتیبانی از ترجمه استاندارد
– پشتیبانی از زبانهای RTL راست به چپ مانند فارسی
– سریع و سبک
– امکان طراحی زنده سایت
– کارکرد بسیار آسان و دلنشین
– امکان ویرایش در حالت موبایل
– مجهز به عناصر متعدد
– امکان افزودن انواع عناوین
– امکان درج تصویر
– دارای ویرایشگر متنی
– امکان درج ویدئو در سایت
– مجهز به انواع دکمه ها
– مجهز به انواع باکس ها
– دارای امکان درج آیکن های سفارشی
– امکان درج آیکن شبکه های اجتماعی
– امکان درج گالری و گردونه تصاویر
– امکان درج شمارنده و نوار پیشرفت
– دارای امکان درج تب، آکاردیون و تاگل
– امکان درج هشدار

امکانات ویژه

  • ابزارک های جهانی
  • سفارشی کننده رنگ
  • حالت کپی عناصر
  • تنظیمات تایپوگرافی پیشرفته
  • پس زمینه های گرادیانت
  • پس رمینه های ویدئویی
  • پس زمینه تصاویر
  • فیلتر های CSS
  • حالت های مخلوط کردن عناصر
  • اسکال زیبا و آماده
  • تنظیمات سایه برای جعبه ها
  • وب سایتهای یک صفحه
  • صفحات فرود یا لندینگ پیج
  • ابزارک فرمهای چندگانه
  • ابزارک نمایش پست های به صورت چرخ و فلک
  • ابزارک شمارش معکوس
  • ابزارک امتیاز ستاره ای
  • پاپ آپ های زیبا
  • سفارشی سازی آسان
  • پیشنمایش فونت
  • فونت های سفارشی
  • اندازه فونت در واحدهای: PX، EM، REM
  • سایه برای متن
  • CSS سفارشی
  • ویژگی های سفارشی
  • ابزارک های تماس با مای متنوع
  • ابزارک سربرگ متحرک

نصب الگوها، شخصی‌سازی آسان، فونت‌های فارسی

المنتور نسخه مارکت تم فور، قابلیت نصب آنلاین همه الگوها را دارا می‌باشد. همچنین شما می‌توانید بدون استفاده از افزونه‌های جانبی، فقط با نصب دو افزونه اصلی (Elementor Pro و Elemenotr Core) به همه قابلیت‌های لازم همچون فونت‌های فارسی دسترسی داشته باشید. در نهایت برای فونت‌های فارسی نیاز به نصب افزونه سومی نیست و نخواهد بود.

با افزونه صفحه ساز المنتور صفحه های وردپرس را به سادگی بسازید

صفحه ساز Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.
بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.
استفاده ازاین افزونه نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد،
تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید.
با امکانات زیادی که افزونه صفحه ساز Elementor در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.
با مگاتم همراه شوید تا بیشتر با افزونه کاربردی Elementor آشنا شویم.

آموزش نصب افزونه وردپرس المنتور حرفه ای

پس از دانلود افزونه آن را از حالت فشرده خارج کنید.

به پوشه langauges رفته و محتویات آن را در مسیر wp-content/languages/plugins آپلود کنید.
افزونه المنتور حرفه‌ای را از طریق هاست یا وردپرس نصب و فعال کنید.

 

سوالات متداول

تفاوت نسخه رایگان با نسخه تجاری چیست؟

نسخه رایگان Elementor ارائه دهنده امکانات محدود و کم است. Elementor Pro، با این حال، شما را با ابزارهای حرفه ای تر که سرعت گردش کار شما را افزایش می دهد آشنا می کند، به شما قدرت می دهد و به شما امکان تبدیل و فروش بیشتر می دهد.

چه اتفاقی می افتد به صفحات ایجاد شده در نسخه رایگان بعد از ارتقاء؟

Elementor Pro همان فرمت افزونه Elementor است. پس از ارتقا به نسخه تجاری، همچنین می توانید صفحات ایجاد شده را با استفاده از امکانات نسخه حرفه ای ویرایش کنید و به صفحات شما هیچ آسیبی نمی رسد.

آیا می توانم از افزونه Elementor برای ایجاد وب سایت برای مشتریان استفاده کنم؟

مطمئنا میتونی ما عملا Elementor Pro را برای کمک به مشتریان بیشتری، با تکمیل پروژه های سریع تر با نتایج بهتر، ساختیم. بهترین ارزش برای ما، برنامه نامحدود ماست، به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از وب سایت ها را ایجاد کنید.

آیا بروزرسانی های بعدی رایگان است؟

بله دوستان عزیز. این افزونه به صورت کامل و به موقع بروز می شود و برای دریافت بروز رسانی های جدید می توانید به همین صفحه بیاید و باز هم افزونه را دانلود و جایگزین نمایید.

برای خرید به سایت المنتور مراجعه کنید:

https://themefour.com/product/elementor-pro/

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لرزشگیر دوربین
جمعه 15 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 9304 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

لرزشگیر دوربین که با نام های استایلایزر و گیمبال نیز شناخته میشوند دارای ساختار های مکانیکی پیچیده میباشند و از 2 یا 3 محور و حتی بیشتر به همراه موتور تشکیل میشوند که لرزش های موجود در فیلمبرداری را گرفته و تصویری بدون لرزش را تحویل شما میدهند.

با وجود گسترش تیلیغات و شبکه های اجتماعی ساخت کلیپ ویدئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای ساخت کلیپ تنها با یک دوربین نمیتوان به راحتی کار کرد و یک ویدئو حرفه ای و با کیفیت را ارائه داد. برای این کار به تجهیزات دیگری نیز نیاز است. یکی از وسایل مهم برای تهیه ویدئو با استفاده از دوربین DSLR یا بدون آینه ، لرزشگیر یا گیمبال است. این وسایل توسط برند های متفاوت در انواع مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. این وسیله این امکان را می دهد تا ویدئو های شما بدون لرزش و نرم باشد. همچنین با استفاده از این وسیله می توان هنگام فیلم برداری حرکت کرد و به اصطلاح به تصاویر موشن و تحرک داد که باعث جذاب تر کردن ویدئو های شما می شود. همچنین از حالت ثابت کسل کننده ای که با استفاده از فیلمبرداری بر روی سه پایه صورت می گیرد، اجتناب کرد.

در این مقاله سعی داریم بهترین گیمبال های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید خرید بهتری داشته باشید و محصول مورد نظر را راحت تر انتخاب نمایید.

برند های متفاوتی لرزشگیر دوربین را تولید و طراحی مینمایند که میتوان به DJI و ژیون اشاره نمود. این لرزشگیر ها نیز انواع متفاوتی دارند که بر حسب نوع کار و نوع دوربینی که بر روی آن ها قرار میگیرد تقسیم بندی میشوند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل دوربین گوپرو HERO 7 BLACK محصول جدیدی از کمپانی آمریکایی Gopro است که در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول دوربینی مدرن در ابعاد بسیار کوچک است که می‌تواند همراه خوبی برای افراد ماجراجو باشد. . قیمت گوپرو با توجه به مدل های متفاوتی که دارد می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد..

دوربین گوپرو HERO 7 BLACK که با زاویه‌ دیدی عریض به ضبط فیلم می‌پردازد می‌تواند با کیفیت 4 فیلمبرداری کرده و با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت عکس کند. قابلیت فیلم برداری این دوربین در مقایسه با دوربین های هم رده از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه در قالب 4k تا 60 فریم و در قالب FullHD تا 240 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت می کند. همچنین در این مدل قابلیت تصویر برداری TimeLapse اضافه شده که شیوه ای هیجان انگیز در فیلم برداری است که این قابلیت در مدل های قبلی این محصول وجود نداشت.

این محصول جدید GoPro با وجود اندازه‌ی بسیار کوچک بدنه‌ای مقاوم داشته و توانایی مقاومت در برابر نفوذ رطوبت را تا عمق 10 متری از سطح آب دارد. این دوربین با فرمت Mp4 تصویر ضبط کرده و صدای محیط را به صورت استریو به ویدیوهایش الصاق می‌کند. لرزشگیر تصویر و فوکوس خودکار باعث می‌شود تا تکان‌های وارد شده به دوربین کمترین تاثیر را روی تصاویر داشته و فیلمبرداری با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود

ویژگی جدید بکار گرفته شده در این محصول Hyper Smooth Stabilization نام دارد به گفته کمپانی این تکنولوژی همانند گیمبال ها و لرزشگیر های مکانیکی عمل می کند و ویدئو های ضبطی با این دوربین را صاف و بدون لرزش می سازد.اما باید به این نکته اشاره کرد که این لرزشگیر نرم افزاری است و این بدان معنا است که پردازشگر اطلاعات را از سیستم Gyro تعبیه شده در دوربین را دریافت کرده و به هنگام لرزش گوشه های ویدئو شما حذف (Crop) می شود تا ویدئو صاف را ارائه دهد. همچنین این محصول قابلیت تصویر برداری Vertical Portrait مناسب اشتراک گذاری در فضای مجازی را نیز دارد.

در حال حاضر روند سعودی قیمت دلار کالاهای وارداتی نظیر دوربین های عکاسی دیجیتال دستخوش افزایش قیمت شده اند. با توجه به این مساله و اینکه اکثر کاربران خانگی و افرادی که خواهان شرکت در دوره های آموزشی هستند بدنبال دوربین هایی با قیمت مناسب برای خرید هستند. در این نوشته می خواهیم به تعدادی از دوربین عکاسی ارزان می توانید با صرف هزینه ی کم آنها را تهیه کنید بپردازیم

1300D یک دوربین سطح مبتدی است می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای افراد تازه کار باشد. این دوربین برخلاف نزدیک‌ترین رقیب خود،یعنی نیکون D3400، به قابلیت Wifi نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند فایل‌ها را با سرعت زیادی به کامپیوتر، گوش و تبلت منتقل کنند. حالت اتوماتیک در این دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد و درصورتی‌ که بخواهید کنترل بیشتری بر روی عکاسی داشته باشید می‌توانید از دکمه‌ های جهت‌ دار پشت دوربین و حالت‌ های دستی و نیمه‌دستی استفاده کنید.

بروزترین دوربین رده ی مبتدی نیکون یعنی D3400 دارای قابلیت اتصال بلوتوث است. همچنین رابط کاربری ساده‌ی این دوربین برای کاربران نیکون کاملاً آشنا است. درک این رابط کاربری برای تازه‌ کارها نیز بسیار راحت خواهد بود، ولی شاید کاربران با تجربه‌ تر از کمبود دکمه‌های میانبر ناراضی باشند. نمایشگر و منظره‌یاب آن نیز دقیقاً مانند D3300 هستند.

سیستم فوکوس این دوربین 11 نقطه دارد که میزان زیادی از سنسور را پوشش نمی‌دهند و تنها یکی از آنها از نوع Cross type یا صلیبی است. دقت این سیستم فوکوس قابل‌قبول است، ولی نباید توقع سرعت بسیار بالایی را از آن داشته باشید. از نظر کیفیت فیلم‌برداری نیز با حداکثر رزولوشن 1080/60P عملکرد قابل‌قبولی را ارائه می‌کند.

 

جمع بندی :

درمجموع می توان گفت برای خرید دوربین های حرفه ای ارزان قیمت دو راه پیش روی شما ست. یا انتخاب از گزینه هایی که در این مطلب ذکر شد یا خرید دوربین های کارکرده.

همانگونه که در مطالب قبلی گفته شد برای خرید دوربین های کارکرده شما نیازمند داشتن تجربه و اطلاعاتی هستید تا بتوانید خریدی با اطمینان داشته و متضرر نشوید. کارشناسان ما در گروه آواتصویر آماده مشورت به شما در این زمینه خواهند بود.

برای خرید دوربین های کارکرده می توانید به کانال تلگرامی و قسمت دوربین های کارکرده در سایت مراجعه فرمایید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ شاخ گوزنی
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 9032 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی ادکلن های ارزان قیمت برای مردان
چهار شنبه 23 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 9167 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

معرفی ادکلن های ارزان قیمت برای مردان

ادکلن مردانه ژک ساف مدل Gladiator حجم 100 میلی لیتر

ادکلن گلادیاتور Gladiator مناسب برای پاییز، زمستان و بهار است. نوع راحیه این عطر دل‌فریب شیرین، گرم، خوراکی، گل و طبیعت است.

با استشمام اولیه این ادکلن بوی لیمو و نارنج به مشام فرد می‌رسد. پس از مدتی بوی خوش گیاه موگه و گل یاسمین به مشام رسیده و در پایان رایحه علف وتیور، چوب صندل و گیاه پاتچولی را حس خواهید کرد.

ماندگاری خیلی خوب این ادکلن موجب شده است برای روزهای پرمشغله و یا میهمانی‌های شب طولانی بسیار مناسب باشد.

نوع رایحه:شیرین گرم

ساختار رایحه:مرکبات میوه گیاهان معطر چوب

 

عطر زنانه اجمل رین دراپ Ajmal Raindrops for women

ادکلن رین دراپس Ajmal Raindrops for women در سال 2006 به بازار عرضه شد. فروشگاه اینترنتی ما عطر زنانه اجمل رین دراپ را با قیمت مناسب برای شما محیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. Raindrop عطری ست بر پایه نت های میوه ای و گل دار با رایحه ای ملایم و شیرین .. نت های ابتدایی این ادکلن برپایه بوی گل های بهاری اغاز می شود و با گذر زمان نت های میانی با رایحه ای میوه و مرکبات شیرین نمایان می شوند , نت های پایانی این ادکلن رایحه ای تلخ شده و حالتی جنگلی و چوبی است نت اصلی این نت عنبر سائل است که به شما حس شادابی و نشاط می دهد . اجمل رین دراپز پخش بو و ماندگاری خوبی داشته عموما 5 تا 8 ساعت باقی می ماند و در تمامی فصول سال و تمام مناسبتها به خصوص در فصل های گرم و تابستان به خاطر رایحه خنک آن قابل استفاده است . این عطر شباهت زیادی به عطر Coco Mademoiselle Eau de toilette Chanel دارد .

ادکلن مردانه امپر کوبیسم Qubism حجم 100 میلی لیتر

ادکلن کوبیسم مردانه یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی است. واژه‌ی «کوبیسم» یک سبک نوع سبک نقاشی است. کوبیسم این کلمه از کوب فرانسه به معنی مکعب مشتق است . آقای دکتر معین آرد: مکتب نقاشی است که در آن نقاش اشیاء را به شکل‌های هندسی نشان می‌دهد. در این مکتب نقاش می‌خواهد قسمت‌های نامرئی و جهات مختلف و عناصر اساسی اشیاء و مناظر را بر روی تابلو متراکم ساخته ، در یک‌لحظه نشان دهد. این سبک به دنبال این است که تمام ابعاد یک جسم را روی یک صفحه‌ی نشان دهد و این‌گونه صفحه‌ای تنها دو بعد دارد. کنار هم گذاشتن چند بعد روی یک جسم، نه آن را زیباتر می‌کند و نه ماهیت آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین، چیزی که روی بوم می‌بینید، باید حاصل کار استادی بسیار ماهر باشد تا بتواند به‌عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته شود. حال می‌خواهیم راجع ‌به ادکلن مردانه کوبیسم بگوییم که تولید برند شرکت امپر (Emper) است. شیشه‌ی مشکی ادکلن کوبیسم یک مکعب کوتاه‌قد و جمع‌وجور است که روی آن، نام Qubism بارنگ روشن درج‌شده است که به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری که قسمت بالای آن به رنگ بطری و سیاه‌رنگ و قسمت پایین آن شفاف و بی‌رنگ است، به‌خوبی روی بطری سوار شده است. به گفته‌ی سازنده، رایحه‌ی این ادکلن هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند.

منبع : ادکلن اصل شیک فام

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تابلوسازی فرداد
جمعه 28 تير 1398 ساعت | بازدید : 9397 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

تابلوسازی و تبلیغات :

تابلوسازی یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که همگی با آن آشنا هستید و همان طور که می دانید این شیوه تبلیغاتی از سالهای دور تا به امروز مورد استفاده هر نوع شرکت خصوصی و حقیقی ، اصناف و اماکن تجاری قرار گرفته است . تابلوسازی به منزله معرفی برند یا محصولات ارائه شده توسط شما و در نتیجه کسب درآمد بهتر و دسترسی به سود بیشتر است که همه اینها مستلزم داشتن مشتری است و هدف از هر نوع تبلیغ ، جذب مشتری است و در واقع یک محصول زمانی می تواند شناخته شده و توسط مشتریان خریداری شود که از کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی مناسبی برخوردار باشد .

زمانی که افراد به کمپین های تبلیغاتی مراجعه می کنند تنها یک هدف را دنبال می نمایند و آن جذب و حفظ مشتریان است .

شرکت های بزرگ و مطرح برای تبلیغات خود دست به روش های تبلیغاتی متعددی می زنند زیرا این شرکت ها جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و به دنبال مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان در حال حاضر خود هستند و اگر از روش های تبلیغاتی بهره نبرند قطعا پس از مدت زمان اندکی هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند رقبا جای آنها را خواهند گرفت اما شرکت های تازه تاسیس برای اینکه نوع بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب نمایند ذهن آنها با با سوالات متعددی به شرح زیر درگیر می شود :

از کجا شروع کنیم ؟

کدام روش تبلیغاتی برای ما موثرتر واقع می شود ؟

چگونه به درآمد خود را رونق دهیم ؟

چگونه مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانیم ؟

از چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا ارائه خدمات رسانی بهره ببریم و سوالاتی دیگر

در پاسخ به این سوالات می توانیم چنین جواب هایی داشته باشیم :

تبلیغات در حال حاضر به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

تبلیغات محیطی که شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد . تابلوسازی خود به بخش های متعددی تتقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد :

تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که می توان برای جذب مشتریان از آن بهره برد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی نصب کرد . تابلو چلنیوم به دلیل روشنایی و زیبایی خارق العاده ، داشتن روکش نایلونی محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی حروف تا هنگام نصب و دارای عایق محافظتی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف به یکی از بهترین نوع تابلوهای تبلغاتی بدل شده است و خود شامل انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و تابلو چلنیوم دوبل طلایی می باشد . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متریال ها و اجناس مورد استفاده و نوع آن و محیطی که حروف اشغال می کنند کاملا متفاوت می باشد و نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی دیگر کمی گرانتر است .

تابلو استیل :تابلو استیل به دلیل زیبایی و قابلیت تمیزی خودکار ، برخورداری از مقاومت بالا از دیرباز تا کنون مورد استفاده اصناف واقع گشته است . امروزه تابلو استیل به صورت های مختلف همچون تابلو استیل نور اندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ساخته می شود .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ خود خوش امدید
1 فروردين 1391 ساعت | بازدید : 9482 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.  http://www.loxblog.com
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید... 

تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به tanzkadeh مي باشد .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان tanzkadeh و آدرس tanzkadeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 145
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 302
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2241
:: بازدید ماه : 48112
:: بازدید سال : 111141
:: بازدید کلی : 1122608