شرکت PTS
شهرک صنعتی عباس آباد
دو شنبه 30 تير 1399 ساعت | بازدید : 4844 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتی عباس آباد

شهرک صنعتی عباس آباد مرکزی است که کارخانه ها ،کارگاه ها و مراکز تولیدی که در زمینه ی صنایع فلزی ، پلاستیک ، کانی ، مواد غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی ، پوشاک شیمیایی ، سلولزی و… فعال هستند در این شهرک مستقر می باشند.

وسعت بالای این شهرک صنعتی و وجود کارخانجات بزرگ و مطرح مانند امرسان و اخوان و دیگر صنایع بزرگ باعث شده که این شهرک صنعتی عباس آباد را به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی تهران بشناسیم.

شهرک صنعتی عباس آباد
مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد در شهرستان پاکدشت

مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد برابر ۱۰۲۹ هکتار می باشد که از این مساحت ۶۹۰ هکتار را صنایع مختلف دربر گرفته اند و حدود ۳۴۰ طرح جدید در دست احداث می باشد. طی آخرین آمار حدود ۴۲۰۰۰نفر در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به وسعت این شهرک و نیاز واجب صنایع ، این شهرک دارای امتیازات آب ، برق ، گاز ، تلفن و اینترنت نیز می باشد. داشتن تصفیه خانه مجزا برای آب و همچنین پست برق فشار قوی از دیگر امتیازات این شهرک صنعتی بزرگ می باشد.

صنایع مجاز برای استقرار: فلزی و ریخته گری ، کانی غیر فلزی ، غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، شیمیایی ، سلولزی

تعدادی از واحدهای بزرگ فعال مستقر در شهرک:

صنام الکترونیک ، امرسان ، اخوان ، پارسا پلاستیک ( پاپکو ) ، ارتعاشات صنعتی ایران ، بیت پرداز ، ایمن آینه ، شیرآلات قهرمان ، صنایع ارتباطی پایا ، سرشار برودت سونیا ، توسعه صنایع نفت و گاز سرو ، نایلون سپید ، بستنی شاد ، تابش گران نور ، راسل تابلو ، ماشین سازی دیانی ، مرکب ایران ، بهنام صنعت پایا

 

شما عزیزان جهت مشاور املاک در شهرک صنعتی عباس آباد می توانید با شماره 3498298-0912 تماس بگیرید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهرک صنعتی دماوند
دو شنبه 16 تير 1399 ساعت | بازدید : 5442 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتی دماوند

 
شهرک صنعتی (به انگلیسی: Industrial Estate یا Industrial park) به شهرکی در فاصله حداقل ۲۰ کیلومتری از شهر اصلی گفته می‌شود که فقط شامل تعدادی کارخانه و کارگاه تولیدی می‌شود. مانند: شهرک صنعتی دماوند
 
شهرک صنعتی دماوند منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد خرید سوله شهرک صنعتی دماوند، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.
 
مشاور املاک صنعتی شهرک صنعتی دماوند

درباره شهرک صنعتی دماوند  

 
 دراين شهرك زمين ها به قطعات كوچك 200، 300 متري با توجه به واحد صنفي مدنظر تقسيم مي شوند و علاوه بر فعاليت صنوف آلاينده و مزاحم، مشاغل كارگاهي، خدماتي، توليدي و واحدهاي توليد گل و گياه و ... نيز مستقر مي شوند.
واحدهاي صنعتي در اين شهرك به واحدهاي فعال، نيمه فعال، راكد و واحدهايي كه بايد برچيده شوند و قابليت احيا ندارند تقسيم شده است
شهرستان دماوند با جمعيتی افزون بر 100هزار نفر در 45 كيلومتري شهر تهران قرار گرفته است. اين شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فيروزكوه، از جنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شميرانات و تهران همسايه است كه اين شهر از 2 بخش مركزي و رودهن تشكيل مي شود.
 
تاریخ: 1376.4.24
‌وزارت صنایع ـ وزارت مسکن و شهرسازی
‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1376.4.18 بنا به پیشنهاد شماره 101811 مورخ 1376.2.14 وزارت صنایع و به استناد اصل یکصد و بیست‌و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،تصویب ‌نمود:
‌محدوده‌ای به طول یک (1) کیلومتر در فاصله پانزده(15) کیلومتری از تقاطع جاده تهران ـ فیروز کوه با خیابان شهید بهشتی دماوند و به عرض‌یک (1) کیلومتر در شمال جاده تهران ـ فیروز کوه ـ مطابق نقشه پیوست ـ از محدوده ممنوعه یکصد و بیست(120) کیلومتری تهران مستثناست و‌مستقر نمودن صنایع در محدوده یاد شده با رعایت سایر مقررات مجاز است.شرکت شهرکهای صنعتی ایران می‌تواند در محدوده مذکور نسبت به احداث شهرک صنعتی دماوند اقدام نماید.
 

مزایای استقرار صنایع در شهرک صنعتی دماوند

 
- عدم نیاز به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف
 
- مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها
 
- پرداخت نقد و اقساط هزینه‌های انتفاع از تاسیسات
 
- صدور رایگان و در اسرع وقت مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار
 
- واگذاری اداره شهرک‌های صنعتی به هیأت امنای متشکل از صاحبان صنایع
 
- امکان اجاره یا خرید سالن‌های آماده برای تسریع در بهره برداری از واحد تولیدی
 
- بخشودگی قسمتی از هزینه‌های انتقاع از تاسیسات برای واحدهایی که زودتر از زمان پرداخت اقساط خود به بهره برداری می‌رسند.
 
- کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک سازماندهی شده شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله آب، برق، تلفن، گاز و تصفیه خانه فاضلاب.
 
- در شعاع ۳۰ کیلومتری مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۳۰۰ هزار نفر، معافیت مالیاتی ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌ها فقط مشمول واحدهایی می‌شود که در شهرک‌های صنعتی مستقر می‌باشند.
 
منبع : جهت خرید و فروش سوله در فروش سوله در شهرک صنعتی دماوند و همچنین آگاهی از قیمت زمین در شهرک صنعتی دماوند و خرید و فروش کارخانه سالن و انبار در شهرک صنعتی دماوند با ما تماس بگیرید.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازی آنلاین سایفارم
دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت | بازدید : 6050 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )
بازی آنلاین سایفارم
 
به آینده سفر کنید و در بازی رایگان سایفارم، ایستگاه فضایی خودتون رو مدیریت کنید.در این بازی مزرعه داری از حیوانات بامزه نگهداری کنید و در کنار دوستان به تجارت فضایی بپردازید.
 
بازی آنلاین سایفارم از جدیدترین بازی های سرگرمی شهرسازی است که در محیطی فانتزی شما را به یک سفر جدید ماجراجویانه می برد.

سایفارم یک بازی مزرعه داری و فارمینگ فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید. از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آنها غذا می‌دهید و از آنها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سیاره‌های این دنیا به محصولات شما احتیاج دارند. آنها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکوهای جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید.

داستان در سال ۳۰۱۹ اتفاق می‌افتد. همه‌ی موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آنها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ی زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. سایفارم‌ها از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و با خوشحال نگه‌داشتنشان دی‌ان‌ای‌شان را در بالاترین کیفیت دریافت می‌کنند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژادهای مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای ها را از سایفارم‌ها خریده و روی سیاریشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، سایفارم خودتان را شروع کنید!

سایفارم یک بازی خانه سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است. شما میتوانید این بازی جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های سایفارم:

♦ سبک بازی مزرعه داری یا بازی خانه سازی.

♦ مراقبت از حیوانات جذاب و با مزه باغ وحش در ایستگاه فضایی.

♦ بازی جدید علمی تخیلی.

♦ تجربه بازی مزرعه داری و فارمینگ در فضا.

♦ ساختمان‌ها، مزرعه ها و فناوری‌های متنوع.

♦ مراقبت و نگهداری از حیوانات دوست داشتنی.

♦ شخصیت‌های جذاب و سرگرم کننده از نژادهای مختلف زمینی و فضایی.

♦ خانه سازی در کنار ساخت مزرعه رویایی و مزرعه داری و فارمینگ آنلاین

♦ وسایل تزیینی متنوع و قابلیت شخصی سازی بالا.

♦ طراحی ایستگاه فضایی به سبک home design و طراحی دکوراسون زیبا

♦ رقابت با سایر بازیکنان در رتبه‌بندی تجربه و لایک.

♦ رویای ساخت یک مزرعه بهاری و همیشه تازه با حیوانات با مزه.

♦ امکان چت و گفتگو با دوستان در داخل بازی.

♦ بازی آنلاین با امکان رقابت و چت با سایر بازیکنان در سای شو.

♦ امکان یافتن دوستان جدید در بازی و فرستادن کادو برای آنها.

♦ امکان سر زدن به ایستگاه‌های فضایی دیگر.

♦ امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌ها.

♦ بازی مزرعه داری – فارمینگ به سبک harvest moon – Hay Day – و بازی های فانتزی برتر سبک مزرعه داری و نگهداری از حیوانات

♦ همکاری با اعضای اتحاد خود برای شرکت در مسابقه روزانه سای شو.

بازی سایفارم به خاطر داشتن مسابقات آنلاین، چت و سایر قابلیت‌های اجتماعی خود نیاز به اینترنت دارد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان tanzkadeh و آدرس tanzkadeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 145
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 537
:: باردید دیروز : 396
:: بازدید هفته : 933
:: بازدید ماه : 20646
:: بازدید سال : 60716
:: بازدید کلی : 1072183