معیارهای انتخاب طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا در چیست؟
شرکت PTS
معیارهای انتخاب طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا در چیست؟
پنج شنبه 21 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 10236 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

معیارهای انتخاب طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا در چیست؟

طرح کاشی بین کابینتی مدرن مسئله ای است که اکثر کسانی که به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می دهند و می خواهند یک دکور شیک در آشپزخانه خود داشته باشند بسیار به آن توجه می کنند. در واقع کاشی بین کابینتی که از عمر آن زیاد هم نمی گذرد برای ایجاد نواحی رنگی متفاوت و زنده در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به سلیقه هر شخص می تواند طرح ها و رنگ های مختلفی را در بر بگیرد.

چه معیارهایی برای انتخاب کاشی بین کابینتی باید رعایت کرد؟

برای انتخاب یک طرح کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا هر شخص یا طراحی معیارهای متفاوتی می تواند داشته باشد ولی با توجه داشته باشید که مسائلی هستند که اگر رعایت به آنها توجه نکنید ممکن است بعدا کاری که از آب در می آید مطابق میل شما نباشد و متحمل هزینه های زیادی شوید. در ادامه برخی از ویژگی های یک کاشی بین کابینتی مدرن و زیبا را بیان میکنیم تا شما یک انتخاب درست داشته باشید.

به  میزان فضای آشپزخانه توجه داشته باشید

در گذشته توجه خاصی به کاشی بین کابینتی و فضای ایجاد شده بین کابینت بالا و پایین نمی شد ولی با پیشرفت تکنولوژی و تولید کاشی های تزئینی و زیبا استفاده از این کاشی ها در فضای بین کابینت ها مرسوم شد. نکته مهمی که در اینجا به آن باید توجه داشته باشید این است که انتخاب طرح و رنگ و حالت قرار گیری کاشی بین کابینتی باید به نصبت ابعاو و فضای آشپزخانه تان انتخاب شود.

بطور مثال: در آشپزخانه هایی که بزرگ هستند و بصورت عرضی فضای خانه را اشغال می کنند بهتر است کاشی بین کابینتی مربع باشد و یا اگر کاشی مستطیل انتخاب شد کاشی ها در عرض کار شوند.

به نور آشپزخانه توجه داشته باشید

در آشپزخانه های مدرن توجه به نور یکی از مهمترین مسائلی است که به آن توجه می کنند و تا آنجا که می شود سعی دارند تا المان هایی را بکار ببرند تا به افزایش نور و روشنایی کمک کند. بکار بردن یک کاشی بین کابینتی مدرن و براق می تواند به آشپزخانه هایی که از نورگیرهای خوبی برخوردار نیستند زندگی ببخشد.

اگر آشپزخانه شما دارای پنجره های بزرگ و نورگیر است و به اندازه کافی نور در آشپزخانه شما وجود دارد می توانید از زیبایی و جذابیتی که کاشی های بین کابینتی مات  دارند استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود نور در آشپزخانه باشید.

یک الگوی کلی برای آشپزخانه تان درنظر بگیرید

در طرح های امروزی دکوراسیون طراحان سعی میکنند تمام المان های یک اتاق از یک شکل طبعیت کنند. این کار چشم نوازی و زیبایی کار را دو چندان می کند و شما را هیچگاه از طراحی خسته نمی کند.برای این منظور طراح در ابتدا سعی می کند الگوی کلی آشپزخانه شما را براساس بطور مثال یکسری منهنی های بی پایان پایه ریزی کند که برای انتخاب یک کاشی بین کابینتی مدرن و مناسب آن باید طرح هایی که انتخاب می کند از الگوهایی دایره ای و منهنی پشتیبانی کند.

به جنس کاشی بین کابینتی خود توجه ویژه ای داشته باشید

هنگام خرید کاشی بین کابینتی همواره توجه نمایید که کاشی علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید از یکسری استانداردها و ویژگی ها برخوردار باشد تا شما بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید. ویژگی هایی مانند توان تحمل گرما و حرارت، توان مقاوت در برابر ضربه و خوردگی، تحمل در برابر مواد شوینده و شیمیایی و ثابت بودن رنگ کاشی ها در برابر نور مستقیم خورشید.

بسیاری از موارد دیگر نیز در انتخاب یک کاشی بین کابینتی مدرن و شیک نقش ایفا می کنند که توضیح آنها در این مقاله نمی گنجد ولی با توجه کردن و بررسی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم تا حد زیادی می توان گفت انتخاب کاشی بین کابینتی شما درست و بجا خواهد شد.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان tanzkadeh و آدرس tanzkadeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 145
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 4034
:: بازدید هفته : 5503
:: بازدید ماه : 45411
:: بازدید سال : 108440
:: بازدید کلی : 1119907